Nanushka a New York-i divatbemutatón

Fotó: Facebook

Bemutatkozott a New York-i divatbemutatón Sándor Szandra márkája, a Nanushka. Teltházas esemény volt a Fashion Week.

A divatipar krémje láthatta Sándor Szandra ruháit, többek között a Vogue magazin szerkesztői, Lisa Aiken, a Net-a-Porter fashion directora és Flossie Saunders a londoni Times divatszerkesztője is ott voltak az eseményen – írja HVG.hu.

A divatbemutató fő iránya a keleti és nyugati kultúrák találkozása volt. A Távol-Kelet kultúráját a szatén, selyem, a vegán bőr anyagok, a piros színek és a gyöngyök idézik meg, míg a pöttyös minták inkább Párizst és a Belle Époque hatását, a farmer anyagok és a stilizált A-vonalak a nyugati kultúrát juttathatják az eszünkbe.

A Nanushka 2016-ban ért a siker kapujában, mikor is a GB & Partners által kezelt EXIM Növekedési Magántőkealap befektetőként csatlakozott a magyar márkához. Egyes források szerint a Nanushka cég árbevétele 2,5-szeresére nőtt, nagyjából 770 millió forintra.

Facebook Kommentek