Applikáció segítségével lehet egészségesebb a bőr

A menstruációs ciklus és a bőr egészsége közötti kapcsolat tudományos megismeréséért együttműködésre lépett a L’Oréal és a Clue menstruáció követő app.

A bőr az egyik legnagyobb és legfontosabb szervünk, amely számos változáson megy keresztül, például az ösztrogén és a tesztoszteron hatására. Ezek a hormonok befolyásolják a faggyútermelést is, amely a pubertás során a bőrváltozások legnagyobb okozója. Ezen mirigyek termelése a menstruációs ciklus során is változhat, azonban még mindig nehéz feltérképezni, hogy a hormonok ingadozása hogyan befolyásolja a bőr állapotát ebben az időszakban. Ezért a L’Oréal együttműködésbe kezdett egy femtech alkalmazással, a Clue-val, hogy továbbfejlessze a tudományos ismereteket a bőr egészségének és a menstruációs ciklusnak az összefüggéseiről, írták a közleményben.

A L’Oréal augusztusban új együttműködést jelentett be a Clue-val, a femtech úttörőjével. Az alkalmazásnak jelenleg több mint 12 millió felhasználója van, 190 országban. Ez a partnerség összefogja a L’Oréal bőrápolási szakértelmét és beautytech ambícióit a Clue vezető szerepével a reproduktív egészség és az adatvezérelt technológia területén. Továbbá, a Clue együttműködik a L’Oréal Aktív Kozmetikai Divíziójával és klinikai szakértőivel is, hogy tudományosan megalapozott új tartalmakat dolgozzanak ki a menstruációs ciklusról és a bőr egészségéről a www.helloclue.com webhelyen.

Barbara Lavernos, a L’Oréal kutatásért, innovációért és technológiáért felelős vezérigazgató helyettese a következőket hangsúlyozta az együttműködés kapcsán: „Izgatottan várjuk, hogy beléphessünk ebbe a stratégiai partnerségbe a Clue-val, a femtech és a digitális egészség világának vezetőjével. A L’Oréal-nál szilárd meggyőződésünk, hogy az innováció, amelyet az emberek szépségének és jólétének növeléséért valósítunk meg, a tudomány és a technológia kereszteződésében rejlik, hogy megfeleljen a fogyasztók elvárásainak és igényeinek. E partnerség révén úttörő szerepet kívánunk betölteni a tudományos innovációban. Célunk, hogy a legjobb személyre szabott bőrápolási rutinokat dolgozzuk ki minden korosztály fogyasztói számára a bőrük egészségével, szépségével és wellness törekvéseikkel kapcsolatban, figyelembe véve a menstruációs ciklusukat a pubertástól a menopauzáig.”

 

Facebook Kommentek