Nyári programokhoz hasznos elemlámpa lehet az adományozás új formája

Fotó: Facebook

A Magyar Vöröskereszt tavaly hozta meg azt a döntést, hogy a hazai karitatív szervezetek közül elsőként fog kereskedelmi tevékenységbe, sajátmárkás termékeket dob piacra és ezzel az adományozás új formáját kínálja a fogyasztóknak.

A kereskedelmi tevékenység fő célja az, hogy a szervezet az üzleti terv alapján előre tervezhető és szabadon felhasználható erőforráshoz jusson hozzá, amivel azokat a tevékenységi területeket is tudják támogatni, amelyek kevésbé népszerűk az adományozók körében.

A tavaly tavasszal megjelent „Látható támogatás” szlogenű vöröskeresztes fej- és zseblámpák sikere igazolta a vállalkozás létjogosultságát, hiszen a 2016-ra kitűzött 2 milliós árbevételt az eredeti cél negyedével sikerült megnövelni. A még továbbra is kapható zseblámpák értékesítésébe a nyári csúcsszezonra tekintettel a Media Markt és EMOS üzletek mellett az Euronics is bekapcsolódik, ahol júliustól kezdve három hónapig lesznek elérhetők a táborozáshoz, nyaraláshoz, kempingezéshez nélkülözhetetlen eszközök.

Az Euronics számára, mint magyar tulajdonú vállalatként, mindig kiemelten fontos volt, hogy példát mutasson társadalmi szerepvállalásával is. „Mindig arra törekszünk, hogy segítsük azokat a gyermekeket, családokat vagy intézményeket, akik valamilyen okból kifolyólag a társadalom perifériájára szorultak” – mondta Dr. Fazekas Péter, tulajdonos. „Célunk az, hogy figyelemfelkeltő, edukációs és támogató aktivitásainkon keresztül valós hatást érjünk el, éppen ezért örömmel veszünk részt teljes hálózatunkkal a Magyar Vöröskereszt mostani akciójában is.”

A vásárlók pusztán döntésükkel tudják támogatni a Magyar Vöröskereszt munkáját, hiszen nincs más dolguk, minthogy a márkák közül a szervezet jó minőségű sajátmárkás zseblámpáját válasszák. Minden értékesített lámpa 600 Ft-ot jelent a Magyar Vöröskeresztnek. Míg a lámpák a humanitárius szervezet katasztrófavédelmi tevékenységéhez kötődnek, addig októbertől újabb sajátmárkás műszaki cikkek várhatók, ezúttal a véradáshoz kapcsolódóan, elsősorban a gyermekek, és 25-35 éves korosztály számára.

 

 

Forrás: Magyar Vöröskereszt

Facebook Kommentek